Ruvey benim bebeğimde vardı. Yenidoğan döneminde. Uzunca süre akıntısı ve şişkinlik oldu. Bir süre masaj yaptım doktorumuz bir damla vermişti ancak damlaya başlamadan her ne kadar karşı olsam da çay pansumanını önermişti, uygulayınca damlaya gerek olmadan kısa sürede çözüme ulaştı. 1 yaş civarı tekrar bir akıntı oldu bu sefer damla ve masajla hallettik. Ama bir yaşında olan yenidoğan dönemi kadar yoğun değildi.