Defneda_m evet ben Aptamil sma optipro Bebelac Gold hipp.oeganik kullandım kabızlığın önüne geçemedim bide gazli bir bebekti doktorum optipronun sadece anne sütü alan bebekler için uygun olduğunu söylemisyi comfort olan gaz ve kabızlık sorununu çözmesi için üretilmiş 2wydir kullanıyorum çok memnunum şuan