birportakalmeselesi Kızlar çamaşır makinası alacağız Vestel mi Samsung mu önerirsiniz ? Uzun vadeli kullanım için
Katun birportakalmeselesi Ben profilo leke uzmanı kullanıyorum çok memnunum. Bu iki marka arasında tabi ki samsung bence Vestelden pek memnun olanı duymadım
Liyaninannesiiii Deletedmom0099 Bosch WAT2448STR gri Bn niye hiç memnun kalamadım her türlü deterjan kullanmadım sanki cikmiyor acaba ben mi yanlış kullaniyorm
Deletedmom0099 Liyaninannesiiii Bosch WGA141X0TR A+++ 1000 Devir 9 kg Çamaşır Makinesi benimki bu, oldukça memnunum 🙈
eceunverkanra birportakalmeselesi Kurutma makinam haric butun beyaz esyalarim bosch 4senedir kullaniyorum hicbir ariza yasamadik henuz cok sukur. Ama vestel ve samsung arasindaysaniz da bence samsung tercih edin derim🙈
Minikkusuumm birportakalmeselesi Arçelik kullanıyorum çok memnunum annemdede 8 senelik Arçelik makina var halaa çok memnundur
Denizanasi92 birportakalmeselesi Vestel asla alma ben ilk atandığım sene herşeyi Vestel’den aldım kronik tuş problemi var Vestel’de herşeyin tuşu kırıldı. Annemin makinası tuşsuz çamaşır makinası onun da sürekli kapağı bozuluyordu. Servisleri de çok sinir bozucu