Kızlar lütfen yardım edin bebeğime bugün tarhana çorbası yaptım buzluktan kuzu kıyma çıkardım yağda 1 dakika kızartım sonra su döktüm üstüne tarhanayida koydum kaynadıktan sonra kapattım et yemiyorum ve yemek yapmasını çok iyi bilmiyorum böyle ettin yağı erimemis gibiydi bebeğime yedirdim aklıma takıldı akşam eşime sordum tadına baktı çok. Pişmemiş sert dedi suyunu salmustir ama dedi kızartma dan dolayı öyle olmuştur dedi sertliği ve yağı kalmıştır dedi yani yine de korkuyorum çiğ et mi yedirdim afaana bişey olur mu