Merhaba hanımlar adetim 2 gün geçti dün test yaptım tel çizgi gördüm sonra kaldırdım bi köşeye koydum bugün baktım 2 çizgi silik çıkmış bu durumu yaşayıp hamile olan varmı normalde 20 dkdan sonrasını dikkate almayın diyorlar ama yinede merakımı gidermek istedim