Ben de bu durumu çok yaşadım. Şimdi bebeğim 4.5 aylık ve yaklaşık 1 aydır falan çok şükür olmuyor. Büyüdükçe yutkunmayı öğrenecek ve geçecek dediler. Gerçekten de öyle oldu. Ama o süreçte insanın sinirleri çok bozuluyor. Ben de emzirmeye korkuyordum. Her doktor kontrolümde belirttim ve doktorlar normal olduğunu, sütümün tazyikli olabileceğini söylemişlerdir. Belki sizin de öyledir. Tıkandığında bebeği ters çevirin, biraz daha dik pozisyonda emzirmeye çalışın ve bunun geçici olduğunu düşünün belki rahatlarsınız 😊