Arkadaşlar bebegım 47 günlük mama meme olarak ılerlıyorduk doktorumuz kılo kaybından dolayı mama vermemızı onerdı kılo aldıkça azaltmaya başladım günde bır veya ıkı kere verıyorduk emmesınde sıkıntımız yoktu sütümde güzel gelıyordu lansınoh bıberonla vermıstım mamayı sımdı yaklaşık 1 haftadır emmıyor zar zor uykuda gece tutuyor ağzına aldığı an cok aglıyo tutunca emıyor ala tutana kadar kan ter ıcınde kalıyorum ne yapacağım bılmıyorum aç kalsın mama vermeyım dedım bu seferde katılarak ağlıyor mecbur bıberonla vermek zorundayım bırakıcak mı sımdı emmeyı lütfen dıkırlerınıze ıhtıycaım var en son çare sütümü sağıp verıcem ama ben emzirmek ıstıyorum 😞😞 bırde akşam saatlerinde kolıgımız var cok ılerı boyutta degıl ama onunda etkısı olabılır mı be yapmayalım 😞😞