hazallllhg Betujjj karanfil yagı degılde ben karanfili ezip dha sonra zeytınyagı ekleyıp jel kıvamına gelınce sürün diye okumustum bı yerde. Karanfıl yagıda oyle yapılıyodur gerçi🙃
Mervebtnrr Betujjj canım ben kullandım bıçak gibi kesti ağrısını bugün cıktı ilk disimiz çok şükür jel kullanma karanfil yağı 👍
Minnakcan Betujjj bende zeytinyağının içine üç dört tane karanfil atıp beklettim bebeğimin diş erlerine masaj yapıyorum o yağla sakinleştiriyor
Kuby Betujjj karanfil yağı acı olur bebek için ama karanfili havanda ezip zeytinyağında bir gece bekletip buzdolapta saklarsaniz faydası oluyor. Ben hala kullanıyorum. Ara ara yenileyerek hazır bulunduruyorum dolapta
Kuby Betujjj karanfil yağı acı olur bebek için ama karanfili havanda ezip zeytinyağında bir gece bekletip buzdolapta saklarsaniz faydası oluyor. Ben hala kullanıyorum. Ara ara yenileyerek hazır bulunduruyorum dolapta