6ay 22 günlük kızım var iki yudum anne sütü ya da devam sütü içse mide gazı oluyo gazı çıkınca da rahatlamıyo midesi yukarı geliyor alerji kaynaklı olabilir mi acaba mideden bir de sindirimi daha kolay ve rahatsız etmeyen devam sütü önerisi olan var mı acaba ayrıca bağırsak gazı problemi de bitmedi napabilirim bilmiyorum iki gündür de burnu akıyo hapşırıyo üşüttüm sanırım iyileşmesi için tavsiyeleriniz nelerdir anneler yardıma ihtiyacım var 😢😢