Handee16 Kızlar selam bebeğim 2 aylıkken sünnet oldu şuan 4 aylık sünnetten sonra her bezini açtığımda pipisini içeri kaçmış görüyorum. İçine kaçmış gömülmüş gibi neden böyle çok ufak olduğu için mi acaba
Giraysmom20 Handee16 kasık bölgesi yağlı olduğu için içine kaçıyor, boy atıp zayıfladıkça normale dönecek, benim oğlum 25 aylık oda 6 ay önce sünnet oldu pipi hep içine kaçıyor 😂 doktor kasık yağı azaldıkça düzelir dedi 😂
Serpiltoprak21 Handee16 kız kardeşimde bir aylıkken yaptırdı bebeği altı aylık şuan doktoru kilolu olduğu ve orada yağ çok olduğu için yağ gittikçe düzeliomuş
Giraysmom20 Handee16 aynen tipi başı ortaya çıkacak şekilde açıp kapat banyo sonrası iyice kurula mantar olmasın dedi