Oğlum 3 aylık eşim ile beraber yıkıyoruz. Ama hiç kulağını kapatma gereksinimi duymadım. Bebeklerin kulakları yaşına kadar iç kısmı düz olurmuş öyle kolay kolay su kaçmazmış hemşireden duymuştum. Yani bile isteye içine su dökmeyeceğimize göre kaçma olasılığı oldukça düşük ihtimal görünüyor