Kiradayız bu 2. Evimiz. Önceki evimizden sırf üst kat komşumun sesleri yüzünden çıktık ama kendime söz verdim; birgün ev alırsak en üst kattan olacak diye. İnanın başkasının pisliğini,sesini çekmektense, klima parası verirsiniz daha iyi☺️ Huzur herşeyden önemli..