Hayır canım devlette olduk iğneyi yaptı 10 dakika içinde uyuştu ondan sonra en fazla 10 dakika sürdü sunnetimiz sargı bezi koydular ama ben ilk oglumdan dolayı biliyorum bardağı kestim koydum en fazla 2 gün ağrısı sürdü sonra da kremini sürdüm batikon sürdüm çok şükür şu an daha iyi