Askanyigitkdkdksjs Kızlar bebeğini sadece mamayla besleyen varmı daha yeni anneyim bebeğim 6 günlük ama mamayla desteklemezsem doymuyor bu hem maddi hemde manevi olarak zorlayacak gibi maddisini kenara bırakıyorum da manevi yönden üzüyor doymaması
winnie-the-pooh Askanyigitkdkdksjs aç kalacağına mama yesin zehir değil ya sonuçta bizde verdik yani olmayınca olmuyor
meraklibiranne Askanyigitkdkdksjs zehir değil sonuçta bebeğim mamayla büyüdü hiç bir eksikliği yok şükür
Tugcecakir Askanyigitkdkdksjs canım doymadığını senmi düşünüyorsun doktormu? Kilosu normalse eğer mamaya ihtiyaç yok. Bebekler sürekli emmek isterler ilk zamanlar bu doymadıklarından dolayı değil.
Askanyigitkdkdksjs meraklibiranne winnie-the-pooh zehir olduğunu düşünmüyorum zaten ama insan istiyor kendisini emsin
girl_mother Ben varım kızım emmeyi kabul etmedi 1bucuk qyligiz sadece mama kabul etti ve dediğiniz gibi maddi yönden de üzücü manevi yönden de çok isterdim beni emmesini ama malesef
Askanyigitkdkdksjs 2melekannesi__ Tugcecakir hayır doktor birşey demedi 3100 doğdu şuan 3470 ama mamadandır diyorum beni emdikten sonra uyumuyor hep aranıyor 40 -50 cc mama verdikten sonra uyuyor bazen de beni emip uyuyor
2melekannesi__ Askanyigitkdkdksjs daha 6 günlükmüş çok küçük bol bol emzirin sütünüz emdikçe artar. Doymadığını doktor mu söylüyor bezleri iyiyse doyuyordur
2melekannesi__ Askanyigitkdkdksjs günde 4-5 çişli bezi varsa doyuyordur. Sadece aç olduğu için meme istemez bebekler ilk zamanlar anne kokusunu sıcaklığını almak ister dünyaya adapte olmak için güven duygusu için meme ister arandıkça verin memeyi çekinmeyin mamanın sindirimi daha uzun sürüyor o yüzden uyuyor bebekler
Tugcecakir Askanyigitkdkdksjs doktorunuz birşey demediyse mama vermeyin. Siz emzirmeye devam edin sütünüz artıcak bebekler ilk mama verildiklerinde uyuyor sonradan gene uyumuyorlar mamaya bağlamayın sürekli emmek ister bu çok normal. Benim ikinci kızım emiyordu mesela kilo alımı azdı doktor annesi sütü + mama gidelim dedi mesela mama emmek istemedi zar zor verdik sonra memeyi reddetti. Mama vermekte maddi bir zorluk oluyor mamaya alıştırmayım bence
Nursena0606 Askanyigitkdkdksjs daha yolun başındasınız. Bunları düşünmeyin ve bol bol emzirin. Siz emzirdikçe ve moralinizi yüksek tuttukça sütünüz artar. Sakın doymuyor diye üzülmeyin. Ben kendime o hatayı yaptım ve olan sütüm de gitti. Ama eğer gönlünüz rahat olacaksa 6 aydır mama içiyor oğlum. Gelişimi, sağlığı çok iyi.
Askanyigitkdkdksjs Nursena0606 teşekkür ederim çevremdekilere sormak istemiyorum şu dönemde insana söylenen en ufak şey bile batıyor görümcem biberonu görünce mamamı veriyorsunuzzz dedi kayın validem de ben hiç birine mama vermedim hepsine sütüm yetti dedi şimdi bakıyorum benimle doymuyor ilk dönemlerde hep mama veren veya ikisi birlikte kullanan varmı gelişimleri nasıl oluyor
Nursena0606 Askanyigitkdkdksjs canım normal doğum yaptım ama ona rağmen 2 gün sütüm gelmedi. Sonra geldi ama yetmedi. Sürekli emzirdim, sağım yaptım ama mastit oldum. Düzelmedi. 2 ay meme ve mama gittik.
Srap Bizde 13 günlüğü sütüm çok öok az olduğu için biberonla mama veriyorum hata mı yaptım biberon kullanarak sizler kullandınız mı mememi almamaya başladı sanırım memeyi bıraktı sütüm çoğslmssı için ne yapmalıyım sizce
Srap Kaşık biberon aldım onunla da içmedi çıkarttı normal çay kaşığı da aynı şekilde davrandı mecbur kaldım biberona peki memeye tekrar nasıl alıştırabilirim