Serpiltoprak21 Aleyy1 araştırmıştım önece bebeklerin neredeyse yüzde sekseninde oluyomuş sonra doktoruma sordum bayada büyüktü bizimki doktorumda bebklerin neredeyse tamamında oluyo koktukacak bişey değil dedi öyle altı ay falan da dmedi iki üç yaşa kadar en az normalmiş beş yaşa kadar kendiliğinden düzliyomuş sorun etmeyün beş yaştan sonrası tedavi gerektiryo dedik üçüncü ayında gitti bitti
Feyebyusmuh Valla canim benim oglumdada vardı ilk başta annem para saralım izole edip dedi tabiki karşı çıktım sonra muaneye götürdüğüm doktor 6ci aya kadar normal eğer duzelmezse ufak Bi operasyon diyince ben korktum tabiki wve geldim 1lira varya onu güzelce kolonya döktüm sonra beyaz temiz Bi beze sardım sonra tüfekle güzelce bağladım Bi 10 15 gün böyle kalınca gecti He ben yaptım sen istersen yaparsin istersen yapmazsın sana kalmış ama işe yaradimi dersen evet yaradi
zeynpela13 Bizde de vardı doğuştan, büyük ceviz büyüklüğündeydi, çocuk cerrahiına götürdük, sakın para koymayın, sarmayın, tehlikeli Bi durum değil %90 kendi kendine gecer dedi 3.aydan sonra taöamen geçti, şuan 4 aylığız, önemli bişey değil
Halimea Aleyy1 evet gittim doktor her bebekte görüluyo 2 yaşına kadar geçmese amelyat yaparıź dedi . Korkma dedi gecer dedi 6 aylıķ oldu kendiliğinden geçti.
eminedmrr Doğduğu andan itibaren vardı oğlumda , doktor şimdi size para bağlayalım felan dicekler sakın bağlama kendiliğinden geçer dedi 3.5 aylıktı kendiliğinden geçti