Merhaba hanimlar 13nde dogum yaptim sutum tayzikli geliyor o yuzden bebegim dolu dolu icmek zorunda kaliyor ve 5 dakika 7 dakika civari bazen 10 dakika kaliyor ama 2ya da 3 saatte uyuyor uyandirmaya calisiyorm agzini acmiyor anca kendi istediginde emzirebiliyorum bazen sik araliklarla bir jac dakika seklinde emiyor bazen emiyor agzinda biriktiriyor gun icinde 3 4 defa tek degistirebiliyorum altini firsat bulup her bezini degistigimde kkakasi ve cisi dolu sekilde bez agirli epeyce var yani biliyorum gun icinde surekli isedigini ama emme suresime takildim 2.dogumum olmasina ragmen hic bu evreleri yasamams gibiyim ilk cocugum meme de 40 dakika filan bile kaliyordu yenidogan zamaninda ama bu bebegim oyle degil o yuzden cok arada kaldim nuye boyle normal mi degil.mi diye… 13nde dogum yaptim 3620 dogmustu 5.gununde topuk kanina gotrdk 3940 ama 140 gr.eksilttiler kilo alimi nasil anlayamadim avikirsa kendisi aglar diye teselli ediyorum kendimi ama kan sekeri dusuyorda ondan mi fazla uyuyor diye soruyorum kendjme bu defa gun icinde bayagida cokelek kusuyor sizce normal mi bunlat her cocuk bir degil o yuzden ilkiyle kiyasladigimda tekrarliuor acemilik