Biz de 24 günlüğüz son 3 gündür gaz sancilarimiz başladı. Tuvaletini yapabiliyo ama o kadar cok ikiniyo ki kıpkırmızı kesiliyo. Sab simplex gaz damlasi kullaniyoduk doktor bir de biogaia damlayi ekledi. Sanci geldigi zaman cok kotu oluyo onu oyle gorunce ben de mahvoluyorum 😞