Kızlar gececek günlerce ağladım bebeği kabullenemedim hayattan nefret ettim keske yapmasaydık dedim elim hic bir işe gitmedi cocugu sevemedim katıl katıla ağlayıp nefes almamıza müsade etmediğinde yıldım usandım. Simdi o kadar pişmanım ki bunları düsündüğümd kac tane gaz postu acmıstım neler sormus yapmıstım bitti sükür bitti geciyor 3 aylık olduk kendinizi üzmeyin yıpratmayın kilo veremiyorum 26 kilo aldım diye bebeğimi sevemedim gazı oldu kendime bakamıyorum diye o günleri zehir ettim. Vermem gereken 8 kilo kaldı geriye bebeğim coo sükür düzeldi yemek yapıyorum, rahat rahat dus alıabiliyorum eşimle birbirimize vaktimiz kısa da olsa kalıyor hatta eşim nöbete gitti bugün kızımla 2. Yalnız kalışımız 3 ay sonra ilk kez ve cok mutluyum dmeem o ki üzmeyin kendinizi