Kızım 2 aylık atesi yok vücut ısısı hep normal ama kafası resmen yanıyor normal mi
Caglazynp ıslak bez koysan olur mu acaba canım şimdi daha çok minnak ya bilemedim
Caglazynp bizde 4 ayligiz 1 ayindan beridir halen yaniyor
Caglazynp bebeklerin kafası hep sıcak olur telaş yapma ateşi yoksa
Bizimse ensemiz ateş gibi eli ayağı buz ateşi falan ölçtügümde yok