Merve9812 1 ay 4 günlüğüz doğduğundan beri geçmeyen hatta dönem dönem çok ilerleyen pişiği vardı kullandığım hiçbir krem fayda etmedi sürekli mukuslu kaka yapıyordu ilk başta doktor bağırsakları düzelene kadar olabilir dedi sonra gaz sorunu çok arttı karnı sürekli gurulduyordu gaz cikarsada sürekli karnı gaz doluydu en sonda yeşil kaka yapmaya başladı o zaman hemen doktora gittik doktor direk zaten kremler ise yaramamis geçmeyen pişik var ve yeşil kaka var süt alerjisi sanırım dedi kaka testi istedi onda da laktoz intoransi çıktı zaten şimdi damla başladı diyetten önce damla deneyelim dedi her emzirme öncesi damlatıyorum. Meme reddi yaşamadık ama karnı sancilaniyor sürekli memeyi sancidan zor tutuyor biraz