merveozgen 4 ay 10 günlük benim de bebeğim 2.800 doğmuştu şuan 6.500 kilosu falan gayet iyi dedi doktor anne sütü alıyor sadece başlama bekle 6. Ayda görüşelim o zaman ek gıdaya basla dedi bence sizinki de gayet normal şuana kadar doymasaydı bu kiloları alamazdı sonuçta az daha bekleyin en azından 1 ay falan sonra başlayın bâri tadımlara