Medyaa Hatice_551 evet çok normal o sıkayetle doktora gırmıstın Alı Fuat serpen e normal her bebekte gorulebılen bır şey dedı
Deletedmom_73 Hatice_551 Benimde öyle olmuştu ilk doğduğu gün yapışkan şekilde gelmişti korktum enfeksiyon mu diye ama annem normal demişti bana.
NehirVolkan Hatice_551 benim kızımda da oldu ben de korktum ilk bide ilk kız olunca insna bilmiyorum sonra doktor normal dedi
Hatice_551 Deletedmom_73 Aynen yapışkan şekildeydi. Bir de benim annem de yanımda ve biz 3 kız kardeşiz annem de “Bilmiyorum ki normaldir herhalde” diye emin olmadan konuşunca korktum 😟
kubra17- Hatice_551 hamileyken annenin hormanlarından kaynaklı oluyormuş yeni doğan da benim kızım da da olmuştu doktor öyle demişti önemli bişey değil yani