Dkonl Kızlar bebeğim 40 günlük gaz ilacı biogaia başladık günde 5 damla ama sanki damladan sonra ıkınması gazı daha da arttı çok huzursuz burada bi süre kullanımdan sonra etkisini gösterir demişlerdi bi bilgisi olan kullanan var mı acaba?
Tuchee Dkonl canım doktorum bna onu metsil ile birlikte kullan demişti o şekil de çok etkisini görmüştük tek başına dahi çok iyi bı ilaç
BuseBlt Dkonl biz sab simplex ile birlikte kullanıyorduk biraz rahatlama olmuştu. Genelde yanında başka bir gaz ilacı ile birlikte kullanmayı öneriyorlar. Birde ne kadar oldu başlayalı bilmiyorum ama internette 7-10 gün arasında etkisini göstermeye başlar yaziyordu
cemre_-34 Dkonl tabi ki doğduğu günden beri kulanıyoruz ve bağışıklık içinde çok iyi bir damla düzenli kulanın ama emzirmeden önce verin ya da emzirdikten 1 saat snra daha iyi olur
Dkonl BuseBlt 5 6 gün oldu başlayalı bu haftalar atak haftası olarakta gözüküyor o yüzden mi yoksa gazdan mı böyle anlayamadım
nazlimom_ Dkonl biogaia bağırsak düzenleyici ve doktorum gazı geçmezse 3 aydan sonra kullanın dedi sab simplex kullanıoruz sabah öğlen akşam 10 damla bebeğim rahatladı memnunuz ondan
Elifinannesiiiiiiiiii Dkonl içeriği temiz bağırsak düzenleyici probiotik. Yanında beveğiniz gazlı ise ayrıca gaz damlası kullanabilirsiniz
iremceren Dkonl gaz ilacı değil o bağırsak düzenleyici ek gaz damlası kullanmanz gerekeblr veya bikaç güne düzene girebilir
Meteninannesi52 Dkonl bu Bi probiyotik gibi düşünün bağırsak düzenleyici yanında bir de gaz damlası olsa iyi olur aslında da
Denizanasi92 Dkonl biz kullandık önce iyiydi sonradan yetmemeye başladı sab simplexle destekledi doktor 20 gün sonra mucize gibi azaldı yani artık kendisi yapıyor bence sab simplexle daha iyi işe yarıyor
Miniminnakbebe Dkonl ben bi şişe bitirdim bitince bikaç gün takip ettim eskisi gibiydi demek ki pek yaramadı😂 bi aydır nurse harveys colex şurup kullanıyorum çok daha memnunum