Busra2326 Annes bende o aylarda kucagıma alırdım hareketli hatta mezdeke açardım kucagımdayken kızımla oynardım😂
3melek_annesiii Annes şarkı dinletmenizde bir sıkıntı yok diye biliyorum hatta rahatlıyor ve susuyorsa sadece 2 yaşına kadar otizm tetiklediği için izletilmemesi gerekiyor diyor uzmanlar bizde 4 ayligiz müzik dinlemeye bayılıyoruz
Aselkusum16 Annes doğduğundan beri müzik hastası bayılıyor dinlemeye uyuyor şarkı çalarken oynamayı çok seviyor 😂 şuan 12 aylığız bu arada
nelmali Annes tv hep açıktır bizde gün içinde tek olduğumuz için ses olması açısından ama izlemesine izin vermiyorum radyo olarak açıyorum dans ediyoruz birlikte tabi o uyuyunca gündüz kuşağı 😅
Deletedmom0099 Annes benim kızım sırf tv izlediği için otizm tanısının kıyısından döndü. inanın çok zor günler geçirdim, gelişim geriliği oldu. 2 aylık bebek ekrandan anlamaz lütfen bunu yapmayın 🌸
Lynn Annes bizde müzik dinliyoruz müzik ile sakinleşiyoruz hatta. Ama katiyen ekran yo, sadece ses var görüntü yok ✌🏻 bunun da bi zararı yok.
Annes Yardımcı olduğunuz için çok teşekkür ederim bebeklerimiz için en sağlıklısı bu saatten sonra 🙏🏻 ❤️
DemetF Annes 40 cikip rahat tutabildigim andan beri herturlu her dilde muzik acip dans ediyorum karsinda oynuyorum ve bana eslik ediyor seviyor cocuklar muzigi bence dinletmek lazim :)
Deletedmom0099 Busra2326 1 yaşından itibaren başladı belirtiler detaylı postum var okuyun isterseniz otizm değil mercan kazandı başlığı