Neslihan-55 Merhaba güzel anneler 🌼 bebeğim 7 ay 17 günlük bugün fark ettim daha önce yoktu çünkü gözünden ara ara sürekli değil yani göz çapaklanması olur yahi bizlerde bebeğimde de sıvı şekilde oluyor başına gelen var mı
Hiilos Neslihan-55 burda bekleyeyim bende aynı durum bizde de var çapaklanma gibi oluyor çayla siliyorum ben yanlış yapmıyorum umarım
BARTUMOM Neslihan-55 kendi sutunuzu sağmayın sutunuz şekerli ise daha kötü olabilir bir arkadaşım o hataya düştü ve çok kötü oldu gözleri kızının
Neslihan-55 Hiilos ben hep ılık suyla siliyordum içten dışa doğru duşta falan da yaparken silerdim bu aralar hava soğuk diye yapmamıştım gözlerini çok kaşıyor genelde uykusu gelince yapıyordu da bilmiyorum artık
Essgul Hiilos Neslihan-55 sakın sütünüzü damlatmayın bebeğinizin gözüne aynı hatayı bende yaptım aynı sorun benim oğlum da vardı doktora götürdüm süt sağıp gözüne damlattım dedim yanlış bir inanış dedi gözdeki o sarı akıntı enfeksiyon olduğu için sütüde damlayınca mikropları beslemiş çoğaltmış dedi ve antibiyotikli damla ve krem tedavisi gördük 10 gün boyunca tavsiyem denememeniz yönünde
Hiilos Neslihan-55 bizimkide öyle canım sürekli kaşıyordu ben uykusu gelince öyle yapıyor sanıyordum şimdi yine yapıyor ara ara ben damla kullanmayı düşünüyorum artık
Rumeysaiz Biz dede olmuştu cayla sildim gecmedi doktora gittik alerjik oluyor bazen göz damlasi verdi hemen gecti bizde sari sivi seklindeydi daha sonra yesil olmustu
Neslihan-55 Rumeysaiz internetten baktım da toz alerjisinden birde rüzgar soğuk havadan da olur yazıyor
Neslihan-55 BARTUMOM ılık suyla siliyordum normalde bu aralar hiç yapmadım alerji mi ne anlamadım bakalım tekrar deneyeceğim geçmezse 1-2 güne doktora götürcem
BuseBlt Neslihan-55 bizimde birkaç gündür oluyordu bugün kontrolü vardı göz damlası verdi doktor. yaklaşık bir haftadır burada görüyorum olanları
Neslihan-55 Essgul şimdi acilden geliyoruz dayanamadım götürdüm göz nezlesi olmuş dedi su aralar çok salgın varmış bebek gözlerinde bu şekilde 1 tane damlayla krem verdi
Hiilos Neslihan-55 damlanın ismi ne canım bizim ki tobrex verdi günde 4 damla sık sık temizle dedi doktorumuz