Benim doğumundan 3 gün sonra sütüm bi anda çoğaldı ve sürekli tas gibiydi surekki sağıyordum bebeğim büyüdükçe daha fazla emmeye başladı 20 günlükken reddetmeye başladı ilk 5 dk emiyor doluyken sonrasını istemiyor benim gibi olup çözümünü bulan varmi acaba ? Biberondan degil hic kullanmamıştım bu arada 🥰