Adtmoms canım benim bebeğim de 4 aylık dün yaptırdım sünnet bi uzun süreli ağlaması oldu calpol verdim 4-6 saat ara ile gazlı beze fito ve anestol döküp kapatıyorum sıkıca ki tampon görevi görsün kanamasın ve iyileşmesi hızlansın diye bugün de doktoruma foto attım sabunlu suda bekletip doktorum her şeyin yolunda olduğunu her gün sabunlu suda bekletip durulamam gerektiğini söyledi kremi de bolca sürmeye devam etmem gerektiğini söyledi karton bardak hatasına düşüyordum az daha ama çok şükür sıkıntı olmadan karton bardağı çıkardım hayatımdan doktorum daha çok kurutucagını ve bitik yerlerinin glans üzerinde iz bırakarak iyileşeceğini söyledi herkesin kendi fikri tabi ve her doktorun ameliyat stili farklı ben bu şekilde devam edicem sürece sizin doktorunuz ne dediyse aynen onu uygulayın bence az daha ben hataya düşüp çocuğuma daha çok acı çektiriyordum ve bugün dünden daha da iyi çok şükür biraz sabır hepsi geçecek çok geçmiş olsun 🙏