Tubakaran Oğlum 7 aylık çok huysuz oldu bu aralar mamasını da içmiyor iştahı yok yatırdığım an ağlıyor çok huysuz oldu napıcam bilmiyorum neden sizce bi yardmcı olur musunuz
Tubakaran cemre_-34 ya aşırı huysuz yürütece koyunca sadece sakinleşiyor bilmiyorum çok zorlanıyorum bide boşandım ben tek uğraşıyorum her şeyle biraz diyorum nefes almaya dışarı çıkayım annemler bebeğe bakmıyor psikolojim bozuldu bozulacak
cemre_-34 Tubakaran hımm kötü bir süreçten geçiyorsunuz allah yardimcin olsun ama bu durumlar da ten teması kurun geçici bir süreç sıkmayın canınızı en kötü kanguruya koyun bebeğinizle çıkın dışarıya