NasirovMurad ben 1 saatte bir besledim sarılık olduğu için öyle Bi sıkıntı yoksa şuanlık 1 buçuk 2 saatte bir emzir ve arandığı zamanda emzir. Karnının doymadığını düşünürsen mama verirsin
Aslında her bebek farklı cc içiyormuş. Ben 75 en az veriyordum. En fazla 100 veriyordum ama çok nadir. Mama vermedim sayılır başlarda bir iki verdim