Elifffko Bebeklerinizin dişlerini fırçalamaya başladınızmı, başladıysanız hangi fırça ve macunu kullanıyorsunuz bilgi verebilirmisiniz acaba. Bebeğim 13 aylık
Oglunasikbiranne08 Elifffko ilk dişleri çıktığından beri fircaliyoruz cnm ama diş macunu kullanmaya 1 yaşında başladık. Jack N’jill diş macunu ve fırçasını kullanıyoruz.
Bebegimm1 Elifffko 8 9 aylikken basladim.suan16 aylik diş macunu rocs kullaniyrm ama genelde sadee fircaliyorum parmak diş fircasi ile
yldrm986 Elifffko 3 yaşında oğlum, denemediğim fırça, macun kalmadı kesinlikle fırçalamıyor, dişleri çürür diye çok korkuyorum 😢Bana da tavsiye verir misiniz anneler 🤎
AnnaKurt yldrm986 https://www.trendyol.com/mas-lord/u-sekli-bebek-dis-fircasi-pembe-renk-2-6-yas-p-249187990?gads=true
Deletedmom0099 Elifffko 22 aylık kızıma bunu kullanıyorum, seviyor da. macun henüz almadım ama bu ay alıcam sanırım https://ty.gl/owgz2g7wx0
Deletedmom0099 AnnaKurt saniyeyle kazandın 😂 ürün gerçekten iyi ama gırç gırç ses çıkarıyo bide temizlik hissiyatı veriyo ses 😂
Mircet Elifffko 6. Ayda ilk dişi çıktı o zamandan beri fircaliyoruz şimdi 20 aylık diş macunu kullanmaya başladı
Basak2811 Elifffko slikon parmak diş fırçasıni kullanıyorum doktor soyledi zaten 10 aylıkken başladık macun kullanmıyorum