Feyyyzza Kızlar merhaba eşimin tivibuyu ödemeyi unuttuğu ve kullanmadığımız için 2000 TL icra gelmişti biz yine unuttuk tabi. Bu ay da maaş hesabı - 3000 düşmüş bloke yazıyor hesap bilgilerinde. Neden olabilir ki bu? Maaşa öyle bloke koydurabiliyorlarmi??
lyl0742 Feyyyzza maaşınıza bloke konulmuş hesap - ye düşmüş icradan dolayı oraya ancak 3000 yatırdığınız zaman bakiye 0 olacak ama hesap kullanıma açılacak
Goldenarrow12 Feyyyzza maaş hesabıda -ye düşer. -10 bine kadar düşüyor benim kartımda. Ne kadar istiyosanız o kadar o limiti artırabiliyosunuz. Kullandığınız bankanın uygulamasına girdiğiniZde kullanılabilir limit tarzında bişey görüceksiniz ordan - kaça kadar düştüğünü görürsünüz. 3000 lira ödediğinizde kartınıza sıfırlanmış olacak. Eksi olmayacak bundan sonra. Maaşın bloke olduğunu nerden çıkardınız
yusufmertmom lyl0742 hayır tamamını yatırsa bile hemen açmıyor banka. Direk bankayı arayıp sorun en sağlıklısını onlar söyler Feyyyzza
Tubasahra Maaş kartindan 3000 cekmis onu odemeniz gerekiyor sanirim da olmayan parayi nasil cektiler anlamadim
lyl0742 Feyyyzza maaaş kartınızı atm ye takıp 3000 TL yatıracaksınız sonra bankanızın müşteri temsilcisini arayın - ye düşen bloke koyulan borcu ödediğinizi kartın kullanıma ne zaman açılacağını sorun
lyl0742 eymenzeynep onlar - 3000 TL harcamamış muhtemelen maaş müşterisi olduğu için bankada ek hesap tanımlamış bunlar hiç kullanmamış ama icra borcu olduğu için ek hesaptan el koyulup kartına bloke koymuş borcu almışlar.
lyl0742 lyl0742 sonra bankanızın müşteri temsilcisini arayın - ye düşen bloke koyulan borcu ödediğinizi kartın kullanıma ne zaman açılacağını sorun yusufmertmom aynen bende o şekilde söyledim onlar söyler
Feyyyzza Goldenarrow12 yusufmertmom borçtan eksi hesap değilde eşim kullanıp des diye Bi şey yazıyor öbür hesapta onu kullanıp da eksiye düşürmüş olabilir mi
lyl0742 Feyyyzza benimde kredi de başıma gelmişti 2 taksit ödeyememiştim baktım -900 de maaş yattı ama hesap bloke li Daha sonra - den kartı çıkartıp + limite geçtim ama giden gitti