Arel22 Merhaba kızlar 2 aylık bebeğim var ama sütüm az gibi hissediyorum gün içerisinde göğsüm hiç sertleşmiyor sadece bazı geceler süt doluyor. Mama vermiyorum bebeğin gelişimi güzel. Aranızda böyle olan var mı? Süt attırmak için solgar kullanıyorum. Alternatif çözümü olan var mı
2cocukannesi__ Arel22 terbiye oluyor şuan da panik yapma canım bende öyle olmuştu yani bebeğimiz büyüyor nekadr emerse okadar artık süt üretimi olacakmış yani öyle biliyorum
yusufmertmom Arel22 canım göğüsler terbiye oluyor bir süre sonra o sertlik olmuyor 😊 süt yetmese bebek aç kalınca ağlar. O yüzden rahat ol 😊
Demetbulut Arel22 bebeğinizin çişli bezlerini takip edib 24 saatte 250 gr yani bir margarin ağırlığında oluyorsa bebeğiniz doyuyordur.. Göğüsleriniz terbiye oluyor korkulacak bir durum yok bol bol emzirin yeter
Arel22 Aysimannesi 8 kere hatta daha fazla dolu bez alıyorum ama kakası bazı günler 1 kere bazı günler 3 4 kere değişiyor yani
2626 Arel22 benimde sizinle aynı durumda sütüm artsın diye yemediğim içmediğim şey kalmadı süt var ama ilk zamanlardaki sertlik yok sert olmayınca bende göğüslerim boş zannediyorum sütüm azalıyor zannediyorum ilk zamanlar çok sağardım artık sağlayada halim kalmadı
Arel22 Woman35 kilosu iyi sorun yok sadece bana göğsüm boş geliyor sanki boş çekiyor gibi hissediyorum o üzüyor beni 😕
Arel22 2626 bende aynı şekilde süt yapar denilen her şeyi yiyorum göğsüm sert olmayınca süt yok gibi algılıyorum
BegumKolac Arel22 hastane tipi sağma makinesi kiraladık.Buradan tavsiye etmişlerdi.Sağdıkça süt artıyor
Busra2013 Arel22 bende sz once post actim kizinm44 gunluk cok aglio doktora goturdum 2880 dogan kiz 44 gunde 4670 olmus bence gayet iyi ama doktor doymuo iste sutun ysgli degil fln dedi ama kizim icince likir likir gelio sut anlamadin bende
Demetbulut Busra2013 siz bence doktorunuzu değiştiein size de yorum yapacaktım postu bulamadım.. İlk 3 ay bebekler memede yaşarlar ki hamileliğin 4. Trimersi diye geçer ilk 3 ay.. Yeni dünyasına alışmaya çalışıyor kuzucuk gak diyecek meme vereceksinşz guk diyecek meme vereceksiniz ilgi alanları arttıkça memede kalma süreleride değişiyor.. Bebeğinizin kilosungayet iyi maşallah post sahibine de yazdım 24 saat içinde toplam aldığınız bezlerin ağırlığı 250 gr yani bşr margarin ağırlığında oluyorsa bebeğinşz doyuyordur telaş edilecek bir durum yok sağlıkla büyütğn kuzucuklatınızı
Bbannesi Arel22 ben de aynı hissediyorum canım bebeğim 1 aylık, sütüm az diye çok ağladım ama ilk ay kontrolünde 1 kilodan fazla almıştı bebek. Yani sana öyle gelsede çocuk besleniyodur, akşamları benim de az oluyo çünkü bebek hep memede.
Arel22 Bbannesi benim bebeğim birde hiç uyumuyor iki saat ara vermeye çalışıyorum emzirmeye ama iki saattede göğsüm dolmuyor