gulsum_ Bugün 44 günlük oldu belki zamanla düzelir dedim ama yok uyutup bırakıyorum 5 10 dk sonra geri uyanıyor gece çok güzel uyuyor ama gündüz uyumuyor 🥺 Düzelir mi yoksa bu böyle devam eder mi? Nasıl bir yol izlemeliyim?
-ArelinAnnesi- gulsum_ kuzum o haftalarda gayet normal bebişin gece ile gündüzü henüz ayırt edemediği için uyku problemleri yaşıyor o haftalarda benim bebeğim de öyleydi zamanla düzeliyor 🥰
Kelebekelisa gulsum_ hiç de düzelmiyo bence bazı bebeklerin huyu bu ve doğduğu andan itibaren belli oluyo çünkü bazıları düzenli bi şekilde uyutuyo bebek bir aylık bile olsa ama bazıları da yani bizler asla uyutamıyo 2 aylık kızım hep dediğiniz gibiydi gece uyur gündüz asla uyumaz kucağımda geçiştirir beşiğe bırakınca anında uyanıyo gündüzlerim zehir hiç bi iş yapamıyorum
Lynn gulsum_ 5. Hafta atağından sebep böyle yapıyor olabilir. Ama şöyle de bir şey varmış; bebekler nerde uyuyorlsrsa orda kalmak isterlermiş. Yani diyelim ki kucağında uyuttun, yerine koydun bi uyanıyo bakıyo en son hatırladığı yer kucağın bu yüzden uyanıyormuş. Benim bebeğim 3.5 aylık ayağımda sallayarak uyutuyorum ve yerine koyamıyorum çünkü en fazla 15 dk sonra uyanıyor. Bende uyuyunca sallamayı bırakıyorum ama ayağımda tutuyorum o uyunana dek mecbur. Yeterki uyusun düşüncesindeyim. O uyandığında işlerimi yapıyorum.
Melek1411 gulsum_ benim bebeğim de doğduğundan itibaren gündüz uykusunu sevmiyor 2 saat uğraşıyorum uyutmak için 15-20 dk uyuyor kalkıyor 3 ay 12 günlük
-ArelinAnnesi- gulsum_ canım inşallah bir an önce gecer bazen benim bebeğim de öyle oluyor mesela gündüz uykusu hiç yok 10 dk maksimum 🙄
gulsum_ Kelebekelisa aynı şeyi yaşıyorum emziriyorum ağlıyor emzirmiyorum ağlıyor uyumuyor kafayı yicem tuvalete bile gidemez hale geldim
Kelebekelisa gulsum_ ay ben de ya yatırıp yanından ayrıldığımda 2 dk bile durmuyo napıcaz bilmiyorum sürekli mızmız
gulsum_ Lynn aynen canım bende ayağımda sallıyorum koyduğum an geri uyanıyor sanırım büyüme atağı geçiriyor
Tonrikanne Benim bebeğim dışarıda uyuyor gündüz evde uyumuyor. Gece uyuyor ama 4 5 ten sonra uyanık onda da. Ben her şekilde uykusuzum