Ozlemi Klebsiella bakterisi yaşayan var mı bebeğinde, bebeğim 1,5 aylık yatışı yapılabilir çok üzgünüm
Birkucukkelebek Ozlemi hastaneden bulaşır genelde bu bakteri son günlerde hastaneye gitmiş miydiniz? Güçlü antibiyotiklerle iyileşir merak etmeyin.
Birkucukkelebek Ozlemi bir de idrar yolunda çıktıysa mutlaka test tekrarı yaptırın. Benim kızımın idrar kültüründe çıkmıştı testi tekrar yaptırdık temiz çıktı. Kültür alınırken çok steril olması gerekiyor
Ozlemi Birkucukkelebek evet 1. Ay muayenesine gitmiştik oradada aşı yapıldı. Bu enfeksiyon ne zamandır var bilmiyorum doğalıda çok olmadı hep huzursuz bir bebekti. Yavruma gaz sancısı sanıp çok çektirdim :(
Ozlemi Birkucukkelebek antibiyotiğe başladık yapılan idrar kültürde bu bakteriyi gördük. İnşallah 10 günün sonunda atlatmış oluruz. Öyle kötü şeyler okuyorum ki zor bir bakteri olduğu için bebeğimi hastaneye yatırmak istemiyorum