Sevgili anneler merhaba . Bebeğim 6 buçuk aylık , tam 6 aylık olduğu gün işe başladım . Ek gıda ne verdiysem yemedi , havuç kabak patates elma muz yoğurt bunların hiç birini yemiyor . İşe gitmeden süt sağayım diyorum ama sütüm az geliyor , kesinlikle doyurmuyor . Mecburen mama vermeye başladık . Püre olarak sadece hero baby nin kavanoz pürelerini yiyor . Çok çaresiz hissediyorum . Lütfen yardım edin başka ne yedirebilirim ???