Post açmam lazım bu konuda 😅arkadaşlar yeni doğan bebekler altını kirletmek istemez. Yaradılış böyle bu yüzden tuvalet iletişimi ne başlamanız gerekiyor. Hem gaz problemi olmasın hem bezi erkenden bırakın. YouTube den prema sundari yazın ve tuvalet iletişimi videosunu izleyin. Bebeğinizin size bu konuda ihtiyacı var. Biz 3 aylık olduk hala tuvalet iletişimi ile devam ediyoruz. İnanın harika bişey