Aneslina 2 ay 17 günlüğüz 1,5 ayımızdan beri şiddetli olmasa da uykularını bölecek kadar ve uyutmayacak kadar oluyor. Kimi günler aşırı rahatken kimi günler fena halde ağlıyor ve sıkınıyor. Kakasını da ⅔ günde 1 kez yapıyor
Deletedmom_33 Aneslina Bizde 2 ay 14 günlüğüx bizim gaz sancilarimiz yok neredeyse. Sab simplex kullanıyorum. Tatlı elma yağı sürüyorum karın ve ayaklarına. Günde 1-2 kez tam bezi dolduracak şekilde kaka yapıyor. Önceden 4-5 kezdi ama çok olmazdı.
ceysss Tuvalet iletişimi ile kurtulabilirsiniz. Youtube yazın prema sundari adı sayfadan izleyin lütfen hem bezden kurtulursunuz hem rahatlamış bir bebeğiniz olur.
Deletedmom_33 Aneslina Sab simplex eczaneden alabilirsiniz söyleyin markayı verir en son 156 TL idi zam gelmediyse. Tatlı elma yağını da aktardan aldım 30-35 TL idi. 3-5 damla elinize damlatın sürün benim yeni bitti 2.5 ayda