Lavin01 Merhaba kızlar elimizde biraz para var ben çeyrek altın alalim diuorum eşim de kulpsuz cumhuriyet altını alalım diyor o daha iyiymiş yatırım için çok kararsızım sizce hangisini almaliyim ?
Noname21 Lavin01 uzun süre çeyrek aldık biz kizim icjn artık 4 çeyrek alacağıma 2 cumhuriyet alıyoruz
Longingg Lavin01 bunların dışında birşey yapardım. Elimdeki miltar kadar gram. 8 gramlık param varsa direk 8 gram altıj alırdım hem işçiliksiz hem sabit