Canım bende almayı hiç istemiyordum ama misafirliğe gittiğimiz yerde oğlumu oturttular baktım sıpa çok memnun aldım bende eve 😂 6 aylık evde deli dana gibi hep kucakta durmayı severdi şimdi biraz da olsa ben rahatladım hem o da özgürlüğünü ilan etti 😂 etrafım da kimse bi zararını görmemiş bizde de bir problem olmadı yine de sen bilirsin 😊