Emirefe- Kızlar yarın 40 ım çıkıyor ama hala kanamam var sezeryan oldum 40 gündür hiç kesilmedi azar azar geliyor var mı böyle olanlar
1merve1ipek Ya benimde hala devam ediyor ama regl gibi değil kahverengi akıntı şeklinde 2 ay oldu hala kesilmedi normal mi sizce bu durum doktor a gittim progestan verdi kullanıp kullanmamakta kararsız kaldım