Esrakpln Perihan_ertugrul1 gece uykusu bozuktu saat başı uyanıyordu çok şükür o düzeldi ama gündüzleri maalesef çok kısa bizde umarım sizinde birimde düzelir
Perihan_ertugrul1 Esrakpln inşallah canım ya gece uykusu düzene girmişti gündüz 15dk fln uyuyordu şimdi gündüz uyuyo gece uyumuyor atak mı diş mi çıkaracak bilmiyorum 😮😯
Tweetyy Esrakpln bizimde öyle uykular. Yaninda yatıp bende uyursam bazen emip 1 saat daha yatiyor o da cani isterse:) pıspıslarsam 10 dk daha uzuyor uykusu