Gizemlim Bebegim 2.5 aylik bu son 1 haftadir cok kusuyor her ögunden sonra mutlaka su gibi kusuyor. Fazla geldi desem eskidende ayni ml ile besleniyordu ve hic kusmuyordu. Simdi ne olmus olabilir ki😔
Gizemlim Sevimliayicik fıskirir sekilde degil canım normal bi sekilde kusuyor ama pelte degil su gibi
Sevimliayicik Gizemlim başını dik konumda verin mamayı mide kapakciklari tam gelişmediği için kussbilir normal ama miktarı önemli ve mutlaka gazını çıkarın dik konumda ondan da olabilir belki 🤔
Gizemlim Alinabebek reflü olsa nasil oluyor acaba birde üsütunce baska belirtide olur mu ki öksuruk vs gibi
Alinabebek Gizemlim mide suyu bazen öksrütüyordu mamasını ılıktan biraz daha sıcak verebilirsin biz 4 aydır reflü ilacı kullanıyoruz düzenli kullanımda işe yarıyor ek gıdaya başlayınca da biraz daha düzelme oluyor
Gizemlim Alinabebek bebegim bazen oksuruyor yani gunde 2 3 kere öksuruyor o yuzden mi acaba. Bide cok gegiriyor agzina mama geliyor gegirdikce
Gizemlim Sevimliayicik surekli gaz çikartiyor hatta kendi kendine gegiriyor bazen. Gazla birliktede kusuyor kilo alimi yavaslayacak diye korkuyorum artik.
Gizemlim Sevimliayicik gecen hafta kontrolumuz vardi hersey normaldi şansa doktordan gelince kusmalar başladı şimdi tekrar gidicez mecbur 😀
Gizemlim Doga0812 su gibi mi sizinde kusmasi. Çok fazla mı. Eskiden yoktu ne guzel boyle bisey ywni basladi