Bir ara Instagramdaki annelerden birkaçını takip ederek onların tariflerini yapiyordum. O tariflerden kimisini tutturdum, kimisini tutturamadim. Birkaç tanesini sık sık yapıyorum. Ama onlar da hep pankek ve şekerli. Şeker dediysem meyve ve pekmezin şekeri. Kızımın bu şekilde kahvaltıda şekerli şeyler yemeyi alışkanlık haline getirmesini de istemiyorum ama farklı bir alternatif de bulamıyorum.
Yumurta yemiyor, bir ara rafadan yapıp yedirdim. Şimdi onu da ağzına sürmüyor. Peynir ve domates de yemek istemiyor.
Bugün peynirli pankek yaptim o şekilde yedirdim. Ondan da iki tane yedi, küçüktü pankekler. Kahvaltı için çok az değil mi sizce de?
Ihlamur yaptım faydalı diye. Kokusunu duyunca içmedi. Su ve ayran dışında bir şey içmiyor.
Öğlen de dün yaptigim mercimek corbasindan bir kase ve pankekten de bir tsne yedi.
Akşama da biz ne yersek ondan yiyecek.
Kahvaltıyı en azından güzel yapmasını istiyorum. Diğer öğünler yeterli geliyor bana ama kahvaltı yeterli gelmiyor.
Bebekler şunu çok sever diyebileceğiniz tarifler var mı? Ve peyniri, yumurtayı başka nasil yedirebilirim?