dilantrkmn yani bizde çok şükür öyle bir sorun yok her bebek farklı demekki bizde sma hem kabız yaptı gazını bile çıkartmıyordu az da olsa kusmalar başlamıştı ben kabızlıktan dolayı bu mamaya geçtim yani şuan memenunum kilo alımı da iyi olursa devam edeceğim ne gaz ne kabızlık hiçbir şey kalmadı gaz olduğu için iştahı da yoktu şuan iştahı da yerinde tadı sma ya benziyor ben her zaman sıcaklığına bakmak için tadıyordum yağ oranını bilmiyorum kızım çok sevdi yani severek içiyor hiç reddetmiyor