Asllihhan merhabalar, şuan erken olduğunu düşünüyorum. Bebeğim 4 aylık. Daha onu sindirebilecek bağırsak düzenine sahip değil. Başka bir doktora da danışın derim.. 6. Aydan önce başlamayı düşünmüyorum ben. Acelem yok açıkçası. Zaten hep yiyecek. Şuan anne sütünün keyfini çıkarıyoruz.. :)