ebru_dgs ya bu kadınlarımızın hepsimi aynı olur. Şimdiki neslin obez olmasının tek nedeni bunlar demekki. Çocuklarını enden, kendilerinide çeneden şişirmişler birde bunu gurur abidesi olarak görmüşler insanlara kendi küçük zihniyetlerince akıl veriyorlar. Bak canım umursamayacaksın bu cahilleri, sana söylediğinde boşşş boşş suratına bakıp dönüceksin umursamayacaksın yoksa iyice bir halt zannediyorlar kendilerini malesef bizim kadınlarımızın çoğu cahil ne laftan anlarlar ne de o koca burunlarını aşağı indirirler..