Pearl33 Selamlar arkadaşlar bebeğim 13 aylık doğumdan itibaren kuyruk kısmı ve poposunda yeşil bir leke morarma gibi bişey vardı bir çok doktor farklı şeyler söyledi ilk önce doğum sırasında zedelenme dediler bi kaç ay sonra “bebeğin esmer olacak annesi ” dendi sonra farklı bir doktor doğum lekesi olduğunu bir başkasıda 1 yaş sonrası geçecek dedi ama bu leke artmaya başladı belki yaşayanınız vardır tekrar doktora gideceğim
Buketpoyraz Pearl33 onun ismi mongol lekesiymiş benim bebegimdede var doğduğundan beri ve genelde esmer bebeklerde olurmuş 😇 zararszdır en geç 7 yaşına kadar geçer 😂 tabi maximum 7 yani bazıları 5-6 ay bazıları 1 yaşa kadar falan geçiyor
Saresi Pearl33 benim kızımında mongol lekesi var 14 aylık ama çoook azaldı. 2 yaşa kadar geçeceğini söyledi doktoru
Haffuse Benim kizimda da bar, ben uzerinde durmadim, sanirim hafifliyor rengi… Yigenimde de vardi,hala var sanirim..zedelenme oldugunu sanmiyorum, oyle et morsrmasi degil…
Sevimliayicik Benim oglumdada vardı et morarması gibi değil de bir garip annem fark etti bende de varmış abim ve ablamda da var dedi o yüzden hiç üstüne düşmedim belki genetiktir diye 🤔
Pearl33 Buketpoyraz ama azalmak yerine çoğalıyor hiç bir doktorda net bir yanıt vermediği için merakım geçmedi açıkçası ama bu esmerlik meselesini duymak tekrar içimi rahatlattı sanki teşekkürler
Buketpoyraz Pearl33 hmm doğuştan mı vardı , bizim bebek esmer o yüzden direkt mongol lekesi diyorum bazen artıyor normal diye biliyorum birde Meryem ana elini dokundurmuş diyorlar 😂😊 sağlıklı sıhhatli ahlaklı olsun diye bilmiyorum böyle duyunca hoşuna gidiyor 😂
Haffuse Pearl33 simdi banyo yaptim, o leke gecmis😅 2ay 18 gunluguz…sen yazinca akima geldi, yoksa hic dikkat etmiyordum bile😅
Pearl33 Buketpoyraz güzel bir söylentiymiş 😂 ama sizlerde söyleyince içim rahatladı ama öyle bir lekeki sanki dayak yemiş morarmış 😂