Deletedmom_23 Kremalı bezelye çorbası Kayseri Yağlaması Salata Fasulye Pilaki Yaprak Sarma (istek üzerine) Kavanoz tiramisu🤗 NOT: Sulu yemek yenmiyor. 😁
Boncuk21 Deletedmom_23 çok güzel . Bir kayserili olarak söylüyorum Yağlamayı güzel yaparsan tek başına bile yeter 😍
deniz-95 Deletedmom_23 böyle bi ana yemek yokmuş gibi😂😂😂😂 ben sulu yemekçiyim biraz. Ama eminim hepsi çok güzeldir😍
Deletedmom_23 Deletedmom_20 İnsan yağlamanın yanına bir şey bulmakta zorlanıyor. Ben sultan kebabı yapacaktım ama eşim yağlama istedi
Deletedmom_23 deniz-95 Kayserililer et ve hamur işi seviyor daha çok. Kadınlar yine yer de erkekler maalesef illa et hamur😄
Deletedmom_20 Deletedmom_23 yağlamaya bayılırım ben hazır lavaştan yapıyorum hızlıca. çok güzel oluyor birde hamuru yapacaksınız şahane olur bence benim gözüm bi sulu yemek aradı ama yenmiyorsa yapmanın alemi yok. Kremalı bezelye çorbası nasıl ilk kez bezelye çorbası duydum sanırım 😄
deniz-95 Deletedmom_23 😂😂 ben karadenizliyim. Biz tereyağı et salça vs bunun kombinesi ile genelde yemek ediyoruz 😂😂
Deletedmom_23 Deletedmom_20 İnan bana lavaştan olanla hamurdan yapılan arasında o kadar fark var ki😍 Yapıp buzluğa atabilirsiniz şebitlerini🤗 Bana kalsa ben sultan kebabı, pirinç pilavı bir de istiridye mantarı kızartacaktım tereyağında ama eşim yağlama diye tutturdu. Çorbada tüm kremalı çorbalarla aynı mantık aslında. Dibinden zevkinize göre sarımsakla bezelye kavrulur isterseniz unla kavura da bilirsiniz. Tavuk ya da et suyu ilave edilir. Mikserlenir. En son krema eklenir🤗
Deletedmom_23 deniz-95 Maalesef gittiğin bölgeye ayak uyduruyorsun😂 Ben Karadenizde büyümediğim için oraya da çok bağlı değilim. Doğma büyüme İstanbul 😂