Ya kızlar 1 yıl önce 2 nci sezaryen doğum yaptım kanamam uzun sürdü 55 güne yakın doktora gittim smr testi yapıldı temiz çıktı çok şükür ama küçük bi miyom var dedi fakat korkulcak bişey yok müdahale edilemez zaten emziriyosun dedi 3 ay sonra kontrole çağırdı aynı hastaneye gidemedim başka hastaneye gittim oda çok küçük zaten dedi önemli değil ama ara kanamalarım devam ediyor tabi ve ağrım ara ara oluyordu bugün çok ağrım var ya napcam bilmiyorum çok kötüyüm gerçekten dikisimin olduğu yer ağrıyor miyom da oradaymış zaten