Ecrininannes 11 aylık kızım var hiç anne dediğini duymadım hep baba dede nene ama anne yok hep önünde anne diye soyletiyorum yok söylemiyor nankör evlat yedir içir böyle yapsın 🤣🤣🤣
Defne0111 Ecrininannes kızım bir yaşında tam babağğ diyor ağzından bir baba daha çıkıyor ballanıyor ☺️
zarifbirhanim Ecrininannes Benim kızım 2 buçuk yaşında. Esim iskolik bir kişilik. Çocukla 5 dakika bile oynamaz. Geçenlerde bir misafirimiz anneyi mi seviyorsun babayı mi dedi. Gitti babam diyip babasına sarıldı. 🥲
Nisan12 Ecrininannes Kızların hepsi babacı herhalde 😀 1 yaşındaki kızım da öyle asla anne demiyor çok işi düşmezse varsa yoksa baba 🤷
Deletedmom27337 Ecrininannes bunların hepsi aynı 😂 sadece akşam 2-3 saat görüyor babasını haftasonu dahi izni yok eşimin ama görün baba baba baba başka bişey yok 😂 şaşırdığında dahi AAAA BABAAAA diyor 😂 ağlarken meme istiyorsa anne sadece gersi baba dedee 🙈 bide dedeeeeeem demeyi öğrenmiş 🙈🙈
Deletedmom_20 zarifbirhanim bu üzdü 😪çocuklara ilgi yaramıyor benimde 10 aylık oğlum baba aşağı baba yukarı bir kere anne dedi yanlışıkla sanırım 😄
zarifbirhanim Ecrininannes Açken, uykusu varken, hastayken, parka gitmek isterken anne anne anne. Severken baba yok öyle 😀😀
Deletedmom27337 Ecrininannes bazen diyorum ben git babacığın emzirsin seni diye ama peşimi bırakmıyor emme zamanı 😂😂
Minikadim Ecrininannes kızım 3 yaşına girecek 2 3 ay öncesine kadar aşırı derece babaciydi ama şimdi tam tersi öyle bir anneci oldu ki minik kuşum 🙂